L'édition de cet ISBN n'est malheureusement plus disponible.
Afficher les exemplaires de cette édition ISBNLes informations fournies dans la section « Synopsis » peuvent faire référence à une autre édition de ce titre.
'The most elegant and comprehensive defence of the status of computer games in our culture I have read'
Independent
'Games are invading our downtime ... And they have, as Chatfield says, escaped from the gloom of the teenage bedroom'
The Sunday Times
'A thought-provoking read for those already won over to the delights of computer games, and an even more important introduction to them for those who remain sceptical'
Observer
'Excellent'
Evening Standard
'A lively, thought-provoking and thoughtful read on an entertainment juggernaut many of us have failed to properly recognise. A good book, too, for parents, who might feel far more comfortably informed about a sector that can come across as - literally - an alien world their kids inhabit'
Irish Times
'Should be read by gamers and non-gamers alike'
Time Out
Les informations fournies dans la section « A propos du livre » peuvent faire référence à une autre édition de ce titre.
Frais de port :
Gratuit
Vers Etats-Unis
Description du livre Soft Cover. Etat : new. N° de réf. du vendeur 9780753519455
Description du livre Paperback. Etat : Brand New. 272 pages. 7.80x4.96x0.67 inches. In Stock. N° de réf. du vendeur zk0753519453
Description du livre Etat : New. Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. The sheer pervasiveness of game experience - 99 per cent of teenage boys and 94 per cent of teenage girls having played a video game - means that instant naffness falls upon those who express a musty disdain for the medium. A thought-provoking read for . N° de réf. du vendeur 594950506